داش هادی این همه آدم گیرت به من بود
متنوع ترین وبلاگ کل کل بین دخترپسرا
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:,
نویسنده : بهزاد

 

سلام به همه ی بروبکس بی حال وب کل کل کن

هیییییییییییییییییییییی روزگار

این همه آدم داش هادی میگه نمیام.خوب بیام با کی کل بندازم

هیچکس حرفی نمیزنه که .

خوب: موضوع اینکه 4شنبه سوری چطوری باشه؟؟

من میگم باید فقط این دخیارو بترسونیم

چطوری؟ خوب معلومه دیگه تا میتونین جلوشون نارنجکو کپسولی بزنین

البته برا ترسوندنشون سیگارت هم کافیه

بعد باید آهنگ بزاری همه پسرا باهم دیگه

بعد دخیا واسن حرص بخورن ما حال کنیم

یکی دیگه از کارای جالبی که میشه انجام داد اینه که اگه یه دخی خیلی خودشو میخواست به شما بچسبونه که

مختونو بزنه و شما متوجه حرکات ضایش شدین کافیه موبایلتونو بردارین و با یکی از دوستانتون تماس

برقرار کنین و طوری رفتار کنین که طرف دختره

آییییییییییییییییی حرص میخورن اینا 

دیگه اینکه باید آتیش بزرگ درست کرد که دخیا نتونن بپرن

در هر صورت باید فقط مراسم ضایع کردن باشه به نظر من    

من که اصلا از این موجودات چندش خوشم نمیاد  

همش میخوان آویزونت باشن عین جاسویچی میمونن

داش هادی چاکریم



نظرات شما عزیزان:

NiLoofarr
ساعت23:06---9 مهر 1390


bache porru
ساعت18:42---22 تير 1390
سلام.
اولا"که شما پسرا مخ ندارین که ما بخوایم بزنیم.بعدشم شما هنوز وا3 این حرفا عقلت کوچیکه باید با بزرگترت بیای


اهورا
ساعت2:29---20 اسفند 1389

سلام دوست گلم

وبلاگت محشره

اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي

اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم

من يه روش واسه کسب درآمد ابداع کردم،دوست داشتي بيا بلاگم بخون پشيمون نميشي

قربان شما


امیر
ساعت23:15---18 اسفند 1389
لیلا ما با عسلایی مثه تو فقط یه بار می خوابیم بعدشم می ندازیمشون توی جوبعسلم به مامانی سلام برسون

yaser
ساعت17:21---18 اسفند 1389
سلام وب خوبي داري اگه موافق به تبا دل لينک هستي اول مرو با نام دخمه دختر پسر هاي عاشق لين کن و بعد به من بگو تا تو رو لين کنم باي به آدرس
p30dan.roblog.com
or
p30dan.ely.ir
or
p30dan.dxd.ir


omid&titi
ساعت0:35---17 اسفند 1389
مهربانم، ای خوب یاد قلبت باشد یک نفر هست که اینجا بین آدمهایی که همه سرد و غریبند با تو تک و تنها، به تو می اندیشد و کمی دلش از دوری تو دلگیر است مهربانم ای خوب یاد قلبت باشد، یک نفر هست که چشمش به رهت دوخته ، بر در مانده و شب و روز دعایش این است زیر این سقف بلند، هر کجا هستی، به سلامت باشی و دلت همواره، محو شادی و تبسم باشد

لیلا
ساعت20:22---10 اسفند 1389
سلام.من پیشنهاد می کنم شما 4شنبه سوری بشین خونتون تخمه بشکن به دخترای عسلی مثل من فکر کن و دست با با رو بگیر از رو اتیش بپر نسوزی.پاسخ:نخند مسواک گرون میشه بابااااااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب